Hra, kterou bych chtěl, není v nabídce eshopu
?
Nenašel jsem zde hru, kterou hledám, ale rád bych ji zde získal.
Jestli jste nenašli hru nebo třeba DLC, které hledáte, nezoufejte. Jsme schopni dodat téměř jakýkoliv titul, přestože není v eshopu vystaven.
Pokud Vás zajímá případná cena a možnost dodání, stačí, když nám napíšete název hry a přidáte svůj email do formuláře níže a my Vás budeme kontaktovat emailem s detaily dodání.
Myslíte, že v naší nabídce nějaká zajímavá hra schází, ale objednávat ji zatím nechcete? V tom případě vyplňte pouze název této hry.
Naši nabídku se snažíme neustále rozšiřovat o kvalitní herní tituly a pokusíme se tak přidat i Vámi navrhovanou hru.
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?