JSTE ZDE: GameSale.cz → FAQ - Doručení → Na rekapitulační stránce se platba zobrazuje jako nezaplacená
Na rekapitulační stránce se platba zobrazuje jako nezaplacená
?
Provedl jsem platbu, ale na stránce s rekapitulací je stále uvedeno „Nezaplaceno“.
Za jak dlouho je platba ověřena, závisí na tom, jakou jste pro platbu zvolili platební metodu.
- Platba kartou – Bývá ověřeno do 1 minuty.
- Platba tlačítkem banky – Bývá ověřeno do 2 minut.
- Platba klasickým bankovním převodem – Ověření je závislé na tom, jakou banku máte a jakou jste zvolili ve formuláři GoPay. Bývá to během hodiny, max. však během 72 hodin.
- Platba mobilním telefonem – Bývá ověřeno do 2 minut.
- Platba Paysafe kartou – Bývá ověřeno do 5 minut.
- Platba na terminále Sazky nebo na poště – Bývá ověřeno do 10 minut po zaplacení.
Pozn.: Jakmile je platba ověřena, jste přímo platební branou GoPay informováni emailem o tom, že obchodník přijal Vaši platbu.
Pokud tento email nedorazil a zadali jste jej správně, znamená to, že platba nebyla doposud připsána a objednávka nemůže být vyřízena.
V tomto případě kontaktujte prosím přímo podporu platební brány GoPay https://www.gopay.com/cs/kontakt
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?