FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?
Kontakt
Obecné dotazy | dotazy@gamesale.cz |
Reklamace / Podpora | help@gamesale.cz |
Reklama / Spolupráce | reklama@gamesale.cz |
Velkoobchod | vo@gamesale.czNabízíme zajímavé slevy pro prodejce. Kontaktujte nás. |
Telefon | +420 732 685 857 |
Provozovatel | COTARDO TRADE s.r.o. Revoluční 762/13 Praha 1 110 00 IČ: 03502309 DIČ: CZ03502309 |
Rádi vám pomůžeme s vašimi dotazy a stejně tak si rádi poslechneme jakékoliv vaše připomínky nebo nápady, které k našemu obchodu máte. Využijte jeden z níže uvedených kontaktů a my vám rádi odpovíme. Těšíme se na vás!
Máte nějaký nápad nebo připomínku? Potřebujete poradit? Kontaktujte nás.
Pište na: dotazy@gamesale.cz
Pokud máte dotaz na již provedenou objednávku, případně nastal nějaký problém nebo máte reklamaci, pro rychlé vyřízení dotazu upřednostněte kontakt e-mailem.
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
EET účtenka Vám bude zaslána na e-mail zadaný při objednávce ihned po zaplacení on-line platbou.