Za jak dlouho hra dorazí?
Vybral jsem si hru, provedl úspěšně platbu objednávky a nyní čekám na doručení.
Na stránce s rekapitulací je informace o platbě a jejím ověřování. Pokud proběhne úspěšně, je označena jako „Zaplacená“.
Následně se spustí odpočet na doručení klíče. Tento čas je informativní a po případném skončení se odpočet spustí znovu. Nicméně ve většině případů je klíč zobrazen ještě před skončením odpočtu.
Objednané klíče jsou současně odeslány také na uvedený email v objednávce. (Nemusíte tedy čekat na skončení časového odpočtu.)
Jak dlouho časový odpočet trvá, je závislé na tom, jaká informace byla u hry uvedena v době jejího objednání.
U každé hry je v jejím detailu nad tlačítkem přidaní do košíku uvedeno, za jak dlouho bude doručena.
Doručení: ihned – v řádu sekund – takto označená hra je skladem a bude dodána obratem v rámci sekund, jak je uvedeno :)
Doručení: rychlé – obvykle do několika minut až hodin – takto označená hra není dodána ihned, ale obvykle během udaného času. V některých případech to může být i déle, max. však 24 hodin.
Doručení: datum vydání – předobjednávka – takto označená hra není zatím na trhu dostupná a jedná se o předobjednávku. Předobjednávka bude dodána nejpozději v den vydání hry.
Pozn.: U předobjednávek může vydavatel hry datum vydání změnit.
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?