Platba jinou bankou než tou, která je uvedena
?
Mám jinou banku než tu, která je uvedena v objednávkovém formuláři.
Samozřejmě platbu lze provést z jakékoliv banky, ne pouze z těch, které jsou uvedeny v rychlém převodu.
Zvolte Off-line platby > Bankovní převod a následně si již v platební bráně zvolte, kterou banku používáte.
Následně se zobrazí údaje potřebné pro převod (VS, číslo účtu a částka).
Tyto platby se v pracovní dny zpracovávají obvykle během jedné hodiny, pokud se jedná o stejnou banku, jinak běžně do 48 hodin.
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?