Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Jak dlouho budu čekat na vyřízení reklamace a proč nelze vyměnit ihned klíč za klíč?
Protože víme, jaká je to otrava čekat na vytouženou hru a zvláště pokud nastane nějaký problém, je rychlé řešení reklamací a problému naší prioritou.
Aktivační klíče ke hrám jsou vždy unikátní a nejsou nijak náhodně generovány. Mají vždy svůj unikátní původ u výrobce / dodavatele her.
Pokud dojde k reklamaci, je třeba dodržet určitý postup, který nemůžeme pro úspěšné vyřešení nijak obejít nebo urychlit. Musíme dodat všechny potřebné podklady (screenshoty) a následně počkat na ověření klíče, jeho opravu nebo dodání klíče nového výrobcem / dodavatelem.
Reklamace bývá vyřešena zpravidla během 12–96 hodin. *
*Pokud nejsou ve zvláštních případech vyžádány nějaké další podklady k řešení. (odkaz na profil, ověření datumu aktivace klíče atp.)
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?