Potřebuji VS a detaily k převodu
?
K dokončení objednávky nemám žádné podklady pro platbu, VS ani číslo učtu.
Pokud jste zvolili běžný bankovní převod, veškeré potřebné údaje se vždy zobrazí v platební bráně.
Pro získání těchto údajů je potřeba plně dokončit proces i v platební bráně GoPay:
- Zadat emailovou adresu (kam následně dorazí podklady pro platbu a potvrzení o přijaté platbě).
- Zvolit ze seznamu vhodnou banku.
- Následně se zobrazí údaje pro provedení platby. Tyto údaje jsou také odeslány na zadaný email.
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?