JSTE ZDE: GameSale.cz → FAQ - Reklamace → Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
?
Pokud se hra spustí např. v anglickém jazyce místo avizovaného českého jazyka, postupujte prosím následovně.
- 1. Ověřte v nastavení hry, zda je možno jazyk hry změnit.
- 2. Ověřte přímo v detailech hry v dané službě možnost změnit jazyk.
- 3. Ujistěte se, že požadovaná lokalizace není v eshopu uvedena v „Jazyk ke stažení“. Pokud ano, je potřeba stáhnout jazyk dodatečně. Odkaz na lokalizaci je součástí dodaného návodu ke hře.
Pozn. :Jak je uvedeno v eshopu, za funkčnost těchto jazyků neručíme a nemůžeme řešit ani závady během jejich instalací. Postup, jak jazyk do hry naistalovat, je obvykle součástí jazyka (češtiny) nebo jej najdete přímo v uvedeném odkaze na stránky třetích stran.
- 4. Pokud se uvedený jazyk nastavit nedá kontaktujte nás, pomocí formuláře u doručeného klíče
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?