Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
?
Pokud se domníváte, že Vám byla dodána jiná hra (např. jiná edice hry, DLC, jiný díl hry nebo úplně jiná hra), postupujte prosím následovně.
- Ověřte přímo ve službě v detailech hry, zdali se tam nenachází požadovaný obsah, případně zda se shoduje název hry s objednaným.
- Ověřte přímo ve hře, zdali se tam nenachází objednaný obsah (služby často DLC ke hře neukazují přímo v knihovně).
- Pokud jste si jisti, že něco není v pořádku, případně něco schází, kontaktujte nás prosím pomocí formuláře u dodaného klíče.
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?