Zaplatil jsem, ale u objednávky se zobrazuje „Nezaplaceno“
Platba byla provedena, ale u objednávky se již delší dobu zobrazuje „Nezaplaceno“.
Systém hlídá příchozí platby zcela automaticky, nicméně může nastat i nějaká chyba během celého procesu platby.
Objednávka je skutečně uhrazena, jakmile platební brána GoPay přijme platbu. O přijetí platby obchodníkem jste informováni emailem na adresu, kterou jste v platební bráně zadali.
V případě online plateb to bývá během několika minut, v případě klasického bankovního převodu to může být i 48 hodin.
Pokud tento email doposud nedorazil, znamená to, že na platební bránu platba nedorazila, případně nastal nějaký problém při zpracování. Můžete kontaktovat platební bránu https://www.gopay.com/cs/kontakt s dotazem na dohledání Vaší platby.
Pokud jste email s předmětem „Obchodník obdržel Vaši platbu“ obdrželi a objednávka se přesto ukazuje jako nezaplacená > Využíjte formulář pro prověření platby
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?