Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
Něco nefunguje, jak by mělo. Jedná se o technický problém, nebo mám žádat reklamaci?
Na začátku je potřeba určit, zda se skutečně jedná o reklamaci dodaného aktivačního klíče, případně zda máte jiný technický problém, který může bránit spuštění hry na Vašem počítači.
Naší službou je dodání správného a unikátního (nepoužitého) aktivačního klíče, pomocí kterého si objednanou hru u výrobce aktivujete. Jestliže se aktivace hry u výrobce podařila a hra je úspěšně přidána na Vašem účtu, naše služba tímto proběhla správně a o reklamaci se nejedná.
Pokud se aktivace hry při použití příslušného aktivačního postupu (návod dodaný ke klíči) nedaří, může se jednat o reklamaci. Poté pokračujte prosím zde > Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
Pokud aktivace proběhla úspěšně, ale následně hra nejde z nějakého důvodu spustit nebo instalovat, nejedná se o reklamaci, ale o nějaký technický problém. Poté pokračujte prosím zde > Co dělat v případě, že mám technický problém?
FAQ - Doručení
FAQ - Můj učet
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?